5 načina da povećate profit koristeći Facebook marketing
Oglašavanje na društvenim mrežama, a najprije Facebook marketing, bitan su dio digitalnog marketinga. Zapravo se radi o poticanju vaših potencijalnih kupaca na određene akcije, dijeljenjem korisnog, relevantnog i vrijednog sadržaja s njima. U današnje vrijeme, izazov je odlučiti se koju društvenu mrežu koristiti za promociju posla kojim se bavite.
Iako će strategija na društvenim mrežama ovisiti o vašim proizvodima ili uslugama koje nudite, Facebook je izvrsno mjesto za početak promoviranja. Kao najpopularnija svjetska društvena mreža s više od 2,7 milijardi aktivnih korisnika, Facebook će vam pomoći da stupite u kontakt s potencijalnim kupcima i pružite im koristan sadržaj koji ih može dovesti do vaše web stranice i odluke o kupnji.
Evo pet načina na koje možete koristiti Facebook marketing za povećanje profita i uspješnije poslovanje vaše tvrtke:
1. Koristite Facebook da izgradite svijest o brandu i povjerenje klijenata
Bez obzira jeste li vlasnik pekare ili građevinske tvrtke, morate proširiti vijest o svom poslu kako biste privukli klijente i povećali promet. Budući da je toliko ljudi već na društvenim mrežama, zašto ne biste iskoristili i ovaj način da dođete do potencijalnih kupaca? Kad netko sazna za vaše poslovanje na Facebooku, imat će priliku kliknuti na vašu web stranicu i saznati više o vašoj tvrtki i razmisliti o suradnji s vama.
Čak i ako netko posjeti vašu poslovnu stranicu na Facebooku i nije spreman odmah nešto kupiti i dalje može pronaći vrijednost u sadržaju koji dijelite. To mogu biti stručni članci na vašoj web stranici ili besplatni sadržaj koji nudite u obliku e-knjiga i slično.
Sve ovo potaknut će ljude da bolje upoznaju vašu tvrtku i shvate da je vaša web lokacija izvrstan izvor korisnih informacija, a ne samo mjesto gdje nudite nešto na prodaju. A kad budu spremni za kupnju, vjerojatnije je da će se obratiti tvrtki koju su upoznali i kojoj vjeruju.
2. Ciljajte idealne klijente oglasima
Facebook korisnicima prikazuje sadržaj koji im je najrelevantniji. To znači da će samo 0,5% vaših trenutnih pratitelja stvarno vidjeti vaš objavljeni sadržaj. Ako želite dosegnuti potencijalne kupce, možete stvoriti strategiju oglašavanja na društvenim mrežama. Facebook oglasi mogu ciljati vašu idealnu publiku, mjerljivi su i imaju odličan ROI pa slove kao jeftina marketinška opcija za tvrtke.
Pa kako pronaći i ciljati svoju idealnu publiku? Kada ljudi kreiraju svoj Facebook račun, daju podatke kao što su: dob, spol, mjesto stanovanja, interesi itd. Zatim Facebook analizira koje sadržaje objavljuju, dijele i prate kako bi bolje prepoznao njihove interese i pokazao im sadržaj koji će zapravo htjeti pročitati. Te podatke možete koristiti za stvaranje Facebook oglasa koji se prikazuju samo vašoj ciljanoj publici.
Ako ste zabrinuti zbog cijene ili učinkovitosti Facebook oglašavanja, prosječna cijena oglasa zapravo se smanjila za 9% krajem 2020. Godine, a prosječni korisnik klikne 12 oglasa svakog mjeseca.
Izvrsne savjete i zanimljive članke na ovu temu možete pronaći ovdje.
3. Poboljšajte SEO i povećajte angažman
Kao što smo gore spomenuli, samo objavljivanje na vašim poslovnim stranicama obično neće donijeti nove klijente i znatnije unaprijediti poslovanje. Ali to bi moglo potaknuti postojeće klijente na nove kupnje. To ćete ostvariti objavljivanjem korisnog sadržaja, koji će popravit SEO vaše web stranice i zasititi je ključnim riječima. Kao posljedica toga povećat će se angažman i poboljšati komunikacija između vas i posjetitelja.
Google i druge tražilice pregledavaju vrstu sadržaja koju objavljujete na svojoj Facebook poslovnoj stranici, kao i način na koji ljudi stupaju u interakciju s vašim sadržajem (klikom, lajkanjem ili dijeljenjem). Dijeljenjem sadržaja na Facebooku možete privući više prometa na svoju web lokaciju, što tražilice uzimaju kao znak da vaša web lokacija ima koristan i relevantan sadržaj koji ljudi žele čitati i komunicirati s vama. To će dovesti do boljeg rangiranja u rezultatima pretraživanja. Uz dobar SEO i kvalitetan i relevantan sadržaj koji potiče društvenu interakciju poboljšat će se angažman na vašoj Facebook stranici. Redovite objave, zanimljivi postovi i videozapisi pružit će vam priliku da svakodnevno dosegnete svoje kupce. Također možete angažirati svoje trenutne pratitelje potičući ih da vam postavljaju pitanja, dijele vaše objave ili ostavljaju Facebook recenziju o iskustvu poslovanja s vašom tvrtkom.
4. Izgradite odnos i povežite se s pratiteljima
Kreiranje Facebook računa za vašu tvrtku pružit će vam priliku da komunicirate pojedinačno s kupcima i podijelite im korisne informacije. Uz pružanje sadržaja za njih, oni mogu s vama podijeliti više o sebi. Poticanje na interakciju, komentari i povratne informacije omogućit će vam da saznate tko su i što traže te koji proizvod ili usluga ih zanima.
Osim toga, ako se malo potrudite i povežete sa svojim pratiteljima, dobit ćete nešto puno bolje od službe za korisnike. Vaša tvrtka pružit će topliju atmosferu i učiniti da se ljudi na vašoj stranici osjećaju više kao zajednica. To je ono što današnji kupci traže, a ne samo informaciju o korisnim proizvodima i uslugama. Oni na ovaj način mogu vidjeti na kojim temeljnim vrijednostima se bazira vaše poslovanje, koje neprofitne organizacije podržavate i kakva je kultura vaše tvrtke. Ako podijelite te stvari na svojoj poslovnoj Facebook stranici, na profesionalan i prikladan način, ljudi sa sličnim vrijednostima i načinom razmišljanja bit će skloniji povezivanju s vama.
5. Analizirajte korisne mjerne podatke
Nakon što započnete s marketinškim aktivnostima putem Facebooka, poželjet ćete analizirati izvedbu svojih oglasa. To vam omogućuje da vidite koji je sadržaj bio najrelevantniji, najzanimljiviji i najkorisniji vašim klijentima. Analitika vam također može pomoći da prilagodite strategiju u budućim kampanjama kako biste povećali angažman publike. Zatim možete analizirati sve vrste mjernih podataka, uključujući:
- U koje doba dana je vaša ciljana publika najviše angažirana
- Vrste sadržaja koje ste podijelili (videozapisi, vanjski resursi itd.)
- Kako su ljudi stupili u interakciju s vašim sadržajem (sviđanja, komentari, dijeljenja itd.)
- Koliko je korisnika kliknulo vašu web stranicu s društvenih mreža
- Koji je sadržaj bio najpopularniji i najmanje popularan kod vaše publike
Sad kad znate zašto i kako iskoristiti Facebook za unaprjeđenje vlastitog posla, spremni ste za pronalaženje novih klijenata na mreži!
Sve ovo u početku može se činiti teškim, pogotovo ako još uvijek učite o Facebooku. Možda vas brine stvaranje sadržaja, objavljivanje i redovito praćenje komentara. Možda nećete imati vremena ili želje baviti se kreiranjem vizuala i video sadržaja, a zatim i analizirati uspješnost pojedine kampanje – i to je u redu!
Marketing PRO može vam pomoći u planiranju marketinških strategija, postavljanju proračuna za oglašavanje, kreiranju sadržaja za društvene mreže, upravljanju vašom stranicom i analizi učinkovitosti. Na taj način vi možete raditi ono u čemu ste najbolji – voditi svoj posao i gledati kako vaša tvrtka napreduje.
Javite se bez ustručavanja i pitajte što vas zanima.