Što možete naučiti o marketingu iz filma Barbie?

Babie movie

Mattel se ove godine upustio u ambiciozan kinematografski pothvat – film Barbie počeo se prikazivati u kinima 21. srpnja 2023. Film je premašio sva predviđanja, zaradivši impresivnih 155 milijuna dolara tijekom prvog vikenda prikazivanja u američkim kinima i dodatnih 182 milijuna dolara na međunarodnom tržištu.

Otpriliku istovremeno izašao je film Oppenheimer. Oba su najavljena kao blockbusteri. Ipak, Barbie je imala veću gledanost od Oppenheimera. Pitate se zašto?

Ružičasta diva imala je savršen spoj marketinga i tajminga na svojoj strani. Oba su filma u kina stigla 21. srpnja. Učenici i studenti bili su na ljetnim praznicima. Osim toga imali smo toplinski val i svi su tražili neku vrstu zabave, po mogućnosti u klimatiziranom prostoru.

Film o nekada najpopularnijoj lutki Barbie trebao je biti prekretnica za Mattel i oživjeti imidž te tvrtke. Uspjeh filma ne samo da je vratio interes kod djece, već je neočekivano odjeknuo i kod odrasle publike, dodatno ojačavši brend Barbie.

Mattel sada ima jedinstvenu priliku iskoristiti uspjeh filma kako bi osigurao svoj opstanak i uspjeh u industriji igračaka koja se neprestano razvija.

Evo kako možete iskoristiti Mattelovu uspješnu marketinšku kampanju za film Barbie, kako biste povećali uspjeh svojih marketinških kampanja:

1. Iskoristite moć nostalgije za robnom markom

Marketinški stručnjaci mogu iskoristiti nostalgiju preispitivanjem i ponovnim osmišljavanjem svoje marke kako bi izazvali emocionalnu vezu sa svojom ciljnom publikom.

2. Učinkovito napravite segmentaciju publike

Marketinška kampanja pokazala je duboko poznavanje svoje ciljane publike, prepoznajući i djecu i odrasle kao potencijalne potrošače. Poduzeća bi trebala učinkovito segmentirati svoju ciljanu publiku kako bi osmislila prilagođene poruke koje se odnose na specifične potrebe i preferencije.

3. Promovirajte na više platformi

Mattel je maksimalno povećao učinak svojih marketinških napora lansirajući promotivne kampanje na više različitih platformi. Možete integrirati svoje kampanje kroz različite kanale, kao što su društvene mreže, televizija, tisak i online oglašavanje, kako biste dosegli širu publiku i ojačali poruku svog brenda.

4. Koristite raznolikost u storytellingu

Film o Barbie naglašavao je teme osnaživanja i inkluzivnosti kroz različite likove. Iz ovog pristupa možete naučiti kako primijeniti raznoliko i autentično pripovijedanje odnosno storytelling, koji će odražavati različita iskustva i doprijeti do vaše publike.

5. Odradite dobru najavu

Najava oko Barbie filma izazvala je uzbuđenje i iščekivanje. Možete primijeniti ovu taktiku puštanjem kratkih najava ili ekskluzivnog sadržaja kako biste potaknuli iščekivanje dolaska novog proizvoda ili nekog događaja.

6. Surađujte s influencerima

Mattel je surađivao s utjecajnim i slavnim osobama te drugim partnerima kako bi povećao popularnost filma i stvorio dodatni hype. U svojim kampanjama možete istražiti partnerstva s influencerima i drugim brendovima kako biste povećali doseg i došli do nove publike.

7. Mjerite i analizirajte rezultate

Mattelova kampanja uključivala je temeljito praćenje i analizu svih marketinških poteza, što im je omogućilo da optimiziraju svoju strategiju. Marketinški stručnjaci trebali bi ulagati u analizu podataka i praćenje učinka kako bi izmjerili uspjeh svojih kampanja i donosili odluke temeljene na rezultatima, a ne na pretpostavkama.

8. Izgradite sveobuhvatnu prodajnu strategiju

Uspjeh filma Barbie proširio se izvan samog filmskog svijeta. Uz dobru prodajnu strategiju možete kapitalizirati svoje kampanje nudeći proizvode s promo materijalima kako biste pojačali svijest o vašem brendu i generirali dodatne izvore prihoda. Mattel je zaista imao uspješnu marketinšku kampanju za film, ali i vi možete koristiti iste ili slične marketinške strategije kako biste se izdigli od konkurencije.

Imate li pitanja vezanih za izradu marketinške strategije, kreiranje sadržaja za društvene mreže, video edit ili oglašavanje putem digitalnih kanala, stojimo vam na raspolaganju!

VIŠE SLIČNIH ČLANAKA