3 zablude o tome kako treba izgledati stranica ‘O nama’

kako treba izgledati stranica 'o nama'

Kako treba izgledati stranica ‘O nama’ u današnje vrijeme, kada je online prisutnost neizostavna za sve poslovne subjekte?

Stranica ‘O nama’ često se smatra čistom formalnošću, mjestom za povijest tvrtke i nabrajanje postignuća. Mnogi na stranicu “O nama” gledaju kao na statičnu biografiju, prostor posvećen priči o osnivanju tvrtke uz dodatak popisa postignuća, lišen osobnosti i potpuno suhoparan.

Posjetitelji letimično prolaze kroz ovakvu stranicu, tražeći informacije, ali se rijetko zadržavaju. Međutim, stranica “O nama” ima puno veći potencijal nego što se čini na prvi pogled.

Evo koje su tri najčešće zablude o tome kako treba izgledati stranica ‘O nama’ i kako to ispraviti:

1. zabluda – pisati samo o sebi odnosno tvrtki

Suprotno uvriježenom mišljenju, stranica “O nama” ne treba se baviti samo tvrtkom. Ovdje se radi o stvaranju odnosa s ciljanom publikom.

Budite autentični

Kako biste doista iskoristili potencijal stranice “O nama”, autentičnost je ključna. Umjesto korištenja poslovnog  jezika, unesite osobni štih i prilagodite izričaj vašoj ciljanoj publici. Još uvijek možete predstaviti povijest svoje tvrtke, izazove s kojima ste se suočavali i vrijednosti koje vas pokreću da idete naprijed, ali na kreativan i unikatan način. Autentičnost rađa povjerenje i potiče stvaranje dubljih veza s vašom publikom.

Osim izlaganja postignuća, humanizirajte svoj brend isticanjem lica koja stoje iza njega. Predstavite članove tima, podijelite njihove priče i pokažite njihovu stručnost. Ovaj osobni pečat dodat će dubinu i ozbiljnost vašem brendu, čineći ga prepoznatljivim i pristupačnim.

2. zabluda – monolog

Jako često stranica ‘O nama’ pisana je u prvom licu i zvuči kao nekakvo hvalisanje. Nabrajanje rezultata i pustih statistika rijetko će koga zainteresirati.

Potaknite interakciju

Pretvorite vašu stranicu “O nama” iz dosadnog monologa u dijalog. Potaknite interakciju pozivanjem posjetitelja da podijele svoje priče ili se povežu s vama na društvenim medijima. Uključite multimedijske elemente kao što su videozapisi ili interaktivne vremenske lente kako biste privukli pozornost publike.

Koristite ‘you language’ i obraćajte se vašim potencijalnim klijentima izravno. Možete koristiti kratke ankete kako biste dobili povratne informacije o vašim projektima ili idejama.

3. zabluda – jednom napisan sadržaj se ne mijenja

Istraživanja su pokazala da tvrtke rijetko kada mijenjaju stranicu ‘O nama’. Tekst je u većini slučajeva potpuno isti od kada je web stranica prvi put kreirana pa čak i kada se drugi dijelovi nadopunjuju i redizajniraju.

Ažurirajte sadržaj

Održavajte sadržaj svježim i relevantnim. Dobro napravljena stranica ‘O nama’ može značajno utjecati na kredibilitet vašeg brenda. Podijelite iskustva vaših klijenata, priče o uspjehu i partnerstva koja su se stvorila tijekom godina. Vaš brend nije statičan pa to ne bi trebala biti ni vaša stranica “O nama”.

Neka ona služi kao prozor u dušu vašeg brenda, nudeći posjetiteljima uvid u postupke i rad koji stoji iza proizvoda ili usluga koje nudite. U biti, ne radi se samo o tome što radite, već i zašto to radite.

Zaključak

Stranica “O nama” daleko je više od obične stranice na vašem web sjedištu. Ona je moćan alat za izgradnju odnosa i povjerenja između vas i vaših potencijalnih klijenata. Budite autentični i na kreativan način iznesite priču o vašem brendu. Obratite se vašoj publici njenim jezikom odnosno žargonom i izrazima koje će razumjeti. Neka sadržaj bude svjež i relevantan i zapamtite, ne radi se samo o tome što kažete, već o tome kako će se vaša publika osjećati.

Ukoliko želite prepustiti kreiranje sadržaja i pisanje teksta profesionalcima, stojimo vam na raspolaganju.

VIŠE SLIČNIH ČLANAKA