Što napraviti kada je vaš račun za oglašavanje na Facebooku onemogućen?
Facebook oglasi učinkoviti su za dosezanje vašeg ciljnog tržišta, ali ponekad stvari ne idu kako ste planirali. Ako se vaš oglašivački račun onemogući, to može biti frustrirajuće, ali postoje koraci koje možete poduzeti kako biste riješili tu situaciju. Ovaj članak govori o tome što učiniti kada je vaš račun za oglašavanje na Facebooku onemogućen.
Razumijevanje Facebookovih pravila o oglašivačkim računima
Prije nego što uđemo u detaljnije razmatranje što učiniti kada je vaš oglašivački račun onemogućen, bitno je razumjeti Facebookova pravila za oglašavanje. Facebook ima niz pravila koja bi trebala osigurati da su oglasi prikladni i da zadovoljavaju standarde zajednice. Kršenje ovih pravila može dovesti do onemogućavanja računa. Upoznavanje s Facebookovim pravilima o oglašavanju može vam pomoći da izbjegnete kršenja i spriječite potrebu za onemogućavanjem oglašivačkog računa.
Jedan od najvažnijih aspekata Facebookove politike oglašavanja je sprječavanje promoviranja ilegalnih proizvoda ili usluga. Facebook zabranjuje promidžbu ilegalnih supstanci, duhana, vatrenog oružja i sličnih proizvoda. Nadalje, oglasi ne smiju promicati nezakonite aktivnosti ili usluge poput hakiranja ili prostitucije.
Drugo uobičajeno kršenje je obmanjujuće oglašavanje. Facebook zahtijeva da oglasi budu točni i da ne dovode u zabludu. To znači da oglasi ne smiju sadržavati lažne tvrdnje ili obećanja, poput ponude proizvoda ili usluge koje nije moguće isporučiti. Osim toga, oglasi ne smiju koristiti obmanjujuće taktike poput naslova mamaca za klikove ili obmanjujućih slika.
Također pravila oglašavanja Facebooka uključuju zaštitu prava intelektualnog vlasništva. Oglasi ne smiju kršiti autorska prava ili druga prava intelektualnog vlasništva. To znači da oglasi ne mogu koristiti slike, logotipe ili drugi sadržaj bez dopuštenja vlasnika.
Uobičajeni razlozi za onemogućavanje računa oglasa
Postoji nekoliko razloga zašto je vaš oglašivački račun možda onemogućen. Jedan od uobičajenih razloga je kršenje pravila oglašavanja Facebooka ili uvjeta korištenja. Ako opetovano kršite ova pravila, vaš račun može biti trajno onemogućen.
Drugi razlog za onemogućavanje računa je opetovano odbijanje oglasa. Facebook ima uspostavljen postupak kontrole oglasa kako bi osigurao da su oglasi u skladu s njihovim pravilima. Ako je vaš oglas odbijen više puta i nije u skladu s pravilima, vaš račun može biti onemogućen.
Konačno, neplaćanje za oglase koji su već odobreni također može dovesti do onemogućavanja računa. Facebook zahtijeva da svoje oglase plaćate na vrijeme. Ako to ne učinite, vaš račun može biti onemogućen dok se plaćanje ne izvrši.
Facebookov postupak pregleda oglasa
Postupak uključuje automatizirani pregled nakon kojeg slijedi ručni pregled ako je potrebno. Tijekom automatiziranog pregleda Facebook provjerava je li oglas u skladu s njihovim pravilima. Oglas će biti odobren i početi se prikazivati čim prođe automatizirani pregled. Ako je oglas označen tijekom automatskog pregleda, član Facebookovog tima za pregled oglasa poslat će ga na ručni pregled.
Ako je vaš oglasni račun onemogućen, vjerojatno vaš oglas ne zadovoljava Facebookova pravila oglašavanja. Možete se žaliti na odluku tako da kontaktirate Facebookov tim za podršku i pružite dodatne informacije o svom oglasu. Međutim, važno je upamtiti da Facebookova pravila oglašavanja postoje kako bi zaštitila svoje korisnike i osigurala pozitivno iskustvo oglašavanja za sve.
Neposredni koraci koje treba poduzeti nakon što je vaš oglasni račun onemogućen
Ako je vaš Facebook oglasni račun onemogućen, prvi korak je otkriti zašto. Pregledajte sadržaj oglasa i identificirajte potencijalna kršenja pravila. Prikupite sve potrebne podatke, kao što su ID-ovi narudžbi, kopije oglasa ili vizuali koji su korišteni. Ove informacije bit će potrebne prilikom podnošenja žalbe.
Pregled sadržaja vašeg oglasa
Kada pregledavate sadržaj svog oglasa, potražite moguća kršenja pravila. Pravila oglašavanja Facebooka uključuju posebne smjernice koje oglasi moraju slijediti. Kršenje ovih pravila može rezultirati onemogućavanjem računa. Zabilježite što je pošlo po zlu i napravite sve potrebne prilagodbe za buduće oglase.
Identificiranje mogućih kršenja pravila
Identificiranje mogućih kršenja pravila ključno je kada pokušavate riješiti problem onemogućavanja računa. Jedno od uobičajenih kršenja je nedostatak odgovarajućeg jezika, slika ili videozapisa. Facebook također može smatrati oglase obmanjujućim ili promovirati nezakonite aktivnosti.
Prikupljanje potrebnih informacija
Prilikom podnošenja žalbe morat ćete uključiti odgovarajuće podatke. To može uključivati ID-ove narudžbi, kopije oglasa, kreativne materijale ili objašnjenja promocija koje ste pokrenuli. Obavezno pažljivo prikupite sve podatke potrebne za pripremu žalbe.
Podnošenje žalbe Facebooku
Nakon prikupljanja svih potrebnih informacija možete podnijeti žalbu Facebooku. Ovaj postupak uključuje objašnjenje zašto vaš račun nije trebao biti onemogućen i pružanje dokaza koji podržavaju ovo objašnjenje.
Kako podnijeti žalbu
Idite na Facebook Ads Manager, odaberite opciju “Pomoć” i kliknite na “Kontaktirajte nas”. Odaberite opciju žalbe na neodobreni oglas ili onemogućeni oglasni račun. Ukratko objasnite zašto smatrate da vaš račun nije trebao biti onemogućen, a zatim priložite sve potkrepljujuće dokaze ili datoteke.
Što uključiti u svoju žalbu
Prilikom podnošenja žalbe svakako navedite detaljno objašnjenje zašto smatrate da vaš račun nije trebao biti onemogućen. Uključite sve popratne dokaze ili datoteke, poput snimaka zaslona ili računa koji bi mogli pomoći vašem slučaju. Biti pristojan i profesionalan kada komunicirate s Facebookovim timom za podršku također je bitno.
Savjeti za uspješnu žalbu
Prilikom podnošenja žalbe budite sažeti i lako razumljivi. Navedite jasne dokaze koji pokazuju zašto vaš račun nije trebao biti onemogućen. Ne zaboravite biti pristojni i profesionalni kada komunicirate s Facebookovim timom za podršku.
Bitno je spriječiti buduće onemogućavanje računa. Evo nekoliko koraka koje možete poduzeti:
Budite u tijeku s Facebookovim pravilima o oglašavanju
Pravila o oglašavanju Facebooka često se mijenjaju, stoga je neophodno biti u tijeku s najnovijim ažuriranjima pravila. To će vam pomoći da izbjegnete kršenja i spriječite buduće onemogućavanje računa.
Redovito nadziranje izvedbe oglasa
Redovito praćenje izvedbe oglasa može pomoći u prepoznavanju potencijalnih kršenja pravila prije nego što postanu problem. Možete uočiti svaki sadržaj koji je u suprotnosti s Facebookovim smjernicama tako da nadgledate svoje oglase i izvršite potrebne izmjene.
Implementacija najboljih praksi za Facebook oglašavanje
Primjena najboljih praksi za Facebook oglašavanje također može pomoći u sprječavanju onemogućavanja računa. To uključuje osiguravanje da su vaši oglasi točni, istiniti i prikladni za vašu ciljanu publiku. Također biste trebali izbjegavati korištenje mamaca za klikove, obmanjujućih naslova ili neželjenog sadržaja. Primjena ovih najboljih primjera iz prakse može vam pomoći da vodite uspješne kampanje i pritom izbjeći onemogućavanje računa.
ZAKLJUČAK
Nadamo se kako smo ovim člankom barem malo razjasnili postupak kontrole oglasa i razloge za onemogućavanje oglašivačkih računa. Razumijevanje Facebookovih pravila oglašavanja, prepoznavanje potencijalnih kršenja i podnošenje žalbe Facebooku može vam pomoći da ponovno aktivirate svoj račun. Sprječavanje budućeg onemogućavanja računa uključuje praćenje Facebookovih pravila o oglašavanju, praćenje izvedbe oglasa i primjenu najboljih praksi. Poduzimajući ove korake, možete voditi uspješne kampanje na Facebooku bez brige da će vam račun biti onemogućen.