Što je TikTok i zašto ga trebate shvatiti ozbiljno?

TikTok

Na prvu vam se može činiti da je TikTok mjesto za smiješne videozapise, a ne za promociju proizvoda i usluga. Međutim, TikTok nudi velik potencijal da dosegnete vašu publiku na zabavan i kreativan način.

TikTok je sjajan način da vašu robnu marku otkriju novi potecijalni klijenti. Korisnici TikToka vrlo su angažirani, vole dijeliti sadržaj i otvaraju TikTok više puta dnevno. Tako možete pokazati svoju kreativnu stranu, dodati humor svojim postovima i vrlo jednostavno ubaciti glazbu koja je trenutno popularna.

Što je TikTok i zašto bi vas trebao zanimati?

TikTok je napravio pravu revoluciju sa svojim kratkim videozapisima i postao toliko popularan da je prisilio ostale društvene mreže da ga kopiraju. Tako je YouTube uveo Shorts, Instagram Reels, Facebook Story…

Videozapisi na TikToku mogu trajati od pet do šezdeset sekundi. Jednostavno možete dodati cool filtere i specijalne efekte te kreirati video sadržaj. TikTok također ima ogromnu audio zbirku koju možete koristiti za dodavanje glazbe u vaše videozapise.

TikTokov algoritam koristi umjetnu inteligenciju kako bi korisnicima preporučio koje videozapise gledati temeljem njihovih prethodnih pregleda. Algoritam korisnicima olakšava otkrivanje novog sadržaja, ali također utječe na viralnost nekog sadržaja. Aplikaciji jako brzo raste popularnost i trenutno je šesta društvena mreža po broju korisnika u cijelom svijetu.

Evo nekoliko činjenica koje bi vas trebale uvjeriti da isprobate TikTok u svrhu promocije vaše tvrtke:

  1. Aplikacija je preuzeta više od 1,65 milijardi puta
  2. Godine 2019. bila je druga najpreuzimanija aplikacija
  3. Prosječni korisnik otvori TikTok aplikaciju više od 8 puta dnevno
  4. Više od polovice TikTok korisnika su u dobi od 13 do 24 godine
  5. Otprilike 60% korisnika TikToka su ženskog spola

Ako razmišljate o korištenju TikToka kao marketinškog alata za vašu tvrtku, započnite s izradom poslovnog računa.  Prije no što krenete s objavama, najbolje je prvo provjeriti kako to rade druge tvrtke. Također morate provjeriti je li vaša ciljana publika na TikToku.

Dok budete istraživali TikTok, evo nekoliko stvari koje možete napraviti:

Pregledajte videozapise drugih korisnika

Otvorite aplikaciju i automatski ćete vidjeti feed s gomilom različitih zanimljivih videozapisa. Kliknite na neke i pregledajte ih kako biste stekli osjećaj za platformu.

Stvorite vlastite videozapise

Ne ciljate na profesionalnu kvalitetu videografa. Većinu videozapisa objavljenih na TikToku kreiraju sami korisnici. Počnite snimati pametnim telefonom, dodajte filtere, upotrijebite efekte i jednostavno budite kreativni. Ako volite igrati na sigurno, možete kupiti gotove predloške i elemente za TikTok.

Dodajte popularnu glazbu

TikTok je povezan s Apple Musicom, tako da u svoje videozapise možete dodavati pjesme, raditi remikse  i dodavati efekte. Najbolje od svega je da ne morate brinuti o autorskim pravima.

Slijedite profile koji vam se sviđaju

Potražite konkurentske tvrtke na TikToku i pratite njihove profile kako biste mogli vidjeti kakav sadržaj objavljuju. Također pratite najjače tvrtke i analizirajte njihove marketinške kampanje.

Budite kreativni

Nakon što istražite svoje konkurente i saznate da je vaša publika na TikToku, vrijeme je da stvorite sadržaj za svoj profil. Iako zasigurno možete napraviti smiješni videozapis sa sinkronizacijom usana, postoje mnoge druge opcije koje biste mogli koristiti za promociju svog poslovanja.

Pokažite pratiteljima  vaše radno mjesto, snimite pogon i dajte im uvid iznutra kako bi mogli vidjeti gdje i kako vaši proizvodi nastaju.

TikTok je izvrsno mjesto za dijeljenje inspirativnih priča. Imate li priču o tome kako ste počeli i kroz što ste sve prošli, ljudi vole čuti takve priče.

Umjesto da vi ljudima kažete koliko su vaši proizvodi i usluge izvrsni, bilo bi dobro da s njima podijelite recenzije vaših klijenata.

Ima li vaša tvrtka unikatno ime? Izradite videozapis koji objašnjava zašto ste odabrali to ime i priču koja stoji iza toga.

Donira li vaša tvrtka novac ili podržava projekte važne za zajednicu? Podijelite to i objasnite zašto je to važno za vaše poslovanje.

Želite li potaknuti druge da pokrenu vlastiti posao? Dajte im precizne upute o tome kako to učiniti.

Postoje zaista brojni načini za dijeljenje informacija o vašem poslu na TikToku. Trebate samo imati na umu da korisnici TikToka vole zabavne i kreativne videozapise. Ne žele vidjeti neku osobu koja govori ili objašnjava kako koristiti proizvod ili zašto je on najbolji. Žele vidjeti zanimljivu priču o proizvodu s popularnom glazbom u pozadini.

Koristite prave hashtagove

Ako želite da vaš sadržaj bude lakše otkriti, morate koristiti hashtagove koji su u trendu. No, ne možete koristiti bilo koji hashtag, samo zato što je popularan.

Kad god objavite videozapis na TikToku, dodajte hashtagove koji su relevantni i popularni. Dok kreirate sadržaj imajte na umu da je TikTok uglavnom za zabavu. Publika neće biti oduševljena dosadnim i suhoparnim sadržajem.

Također možete zamoliti svoje kupce da snime proizvod koji su kupili od vas i zatim ga označe vašim hashtagom u videozapisu. Na ovaj način, potencijalni klijenti saznaju više o vašoj tvrtki putem najboljeg marketinškog sredstva  – preporuke.

TikTok za posao omogućuje i oglašavanje

Ovo je jako dobar način da korisnici TikToka saznaju više o vašoj robnoj marki. Postoje 4 glavna načina za oglašavanje na TikToku:

  1. Brand takeover: Kada korisnik otvori TikTok, ova vrsta oglasa vidi se prije bilo kojeg drugog korisničkog sadržaja. Oglas možete povezati s web stranicom ili TikTok profilom. Ovo je naskuplja vrsta oglašavanja.
  2. In-feed oglas: Kod ove vrste oglas se reproducira između ostalog sadržaja unutar feeda. Imajte na umu da korisnici mogu jednostavno preskočiti ovu vrstu oglasa pomicanjem pored njega.
  3. Brendirani hashtag izazov: Tvrtke mogu sponzorirati određeni izazov i oglašavati na stranici Discover. Ovo je sjajan način da povećate angažman za svoju robnu marku i hashtagove.
  4. Brendirani efekti: Ovo je vrsta oglašavanja kroz različite efekte koji se nude na TikToku. To mogu biti leća, naljepnice, filteri i drugi efekti, koje korisnici mogu dodati u svoje videozapise. Najbolje je odabrati nešto što je povezano s vašim poslom i što će imati učinak kod vaše ciljane publike.

Zaključak

TikTok će vam pomoći postaviti oglase, predstaviti vašu robnu marku pravim ljudima i dati savjete za angažman i povećanje broja sljedbenika. TikTok svakodnevno raste, stoga nemojte čekati da se pridružite vašoj publici i pokažete im svoju zabavnu stranu.

Trebate li pomoć u izradi videozapisa, animiranih objava, pisanju članaka za vašu web stranicu ili oglašivačku kampanju, stojimo vam na raspolaganju.

POŠALJI UPIT

VIŠE SLIČNIH ČLANAKA