Zašto je digitalni marketing važan za vaše poslovanje?

Digitalni marketing postao je presudan za napredak poslovanja u današnje vrijeme. Vremena su se promijenila, a također se promijenio i način na koji tvrtke pristupaju svojim klijentima. Iako nisu nestale sve tradicionalne marketinške strategije, trenutne tehnike koje primjenjuju marketinški stručnjaci daleko su učinkovitije od onih koje smo koristili ranije.
Internet je donio potpuno nove mogućnosti. Popularnost društvenih mreža iz dana u dan raste, postalo je teško naći osobu koja nema profil na nekoj od njih, u prvom redu na Facebooku. U Hrvatskoj gotovo 2 milijuna ljudi koristi Facebook i ova društvena mreža još uvijek je najpopularnija. Cilj marketinga općenito je prenijeti poruku krajnjem kupcu i uvjeriti ga da je upravo vaš proizvod ono što njemu treba.
Naravno, vaš cilj kao vlasniku tvrtke je povećati profit. Pa kako se istaknuti u moru konkurenata koji imaju iste ili slične proizvode kao i vi? Najbolji način je online, odnosno putem interneta i digitalnog marketinga. Digitalni marketing postao je norma za uspješno poslovanje.
Što je digitalni marketing?
To je način povezivanja i utjecaja na potencijalne kupce putem digitalnih kanala. U tu svrhu možete koristiti sve ostale digitalne proizvode i platforme koje imate. Na primjer vašu web stranicu, logotip, digitalne fotografije vaših proizvoda, video snimke, članke, profile i stranice na društvenim mrežama.
Koje su vrste digitalnog marketinga i koji je najbolji za potrebe vaše tvrtke?
Postoje različite strategije digitalnog marketinga:
- SEO optimizacija
- Content marketing (sadržajni marketing)
- PPC (Pay-Per-Click) oglašavanje
- Oglašavanje na društvenim mrežama (SMM)
- Email marketing
Ovisno o vrsti proizvoda i usluga koje nudi vaša tvrtka kao i vašoj ciljanoj klijenteli, marketinški stručnjaci odabrat će što najbolje odgovara potrebama vaše tvrtke, odnosno kako najbolje privući potencijalne kupce kako bi vaša tvrtka na kraju ostvarila veći profit.
SEO
Odnosi se na optimizaciju web stranice koja nakon toga postiže bolje rangiranje u tražilicama. Statistike pokazuju da 30% klikova otpada na prvorangiranu web stranicu. No svi bi htjeli biti prvi pa je dobra optimizacija nešto što se treba raditi kontinuirano i zahtjeva dugoročno planiranje i ulaganje.
Content marketing
Odnosi se na kreiranje kvalitetnog sadržaja koji će klijentima pružiti dodatnu vrijednost. Danas nije dovoljno nuditi samo proizvod ili uslugu. Klijenti očekuju sadržaj, upute za korištenje, iskustva korisnika, video recenzije itd.
PPC
Plaćanje po kliku je marketinška strategija koja će privući plaćeni promet na vašu web stranicu. Platit ćete samo onda kad netko klikne na vaš oglas. Smatra se vrlo učinkovitim načinom oglašavanja.
Oglašavanje na društvenim mrežama
Uključuje platforme poput Facebooka, Instagrama, YouTubea, TikToka i drugih. Budući da su gotovo svi na društvenim mrežama, ovim putem vrlo lako možete doseći svoje potencijalne klijente. Osim za promociju, društvene mreže izvrstan su način za komunikaciju s klijentima. Više o Facebook marketingu pročitajte ovdje.
E-mail marketing
Jedan od najstarijih oblika digitalnog marketinga koji ima jedan od najvećih ROI-a. Uključuje slanje prilagođenih reklamnih poruka ciljanoj publici ili onima koji su već kupovali od vas.
Veći povrat ulaganja
Brojne analize pokazuju da oglašavanje na mreži ima veći povrat ulaganja (ROI) od tradicionalnih marketinških strategija. Moguće je postići veću stopu konverzije i što je najvažnije, možete pratiti uspješnost i prilagođavati kampanju u odnosu na rezultate. Ako znate tko vam je ciljana publika, možete izgraditi strategiju koja vam je potrebna da svoje potencijalne kupce pretvorite u stvarne kupce.
Također, možete provjeriti što rade vaši konkurenti i to uzeti u obzir pri razvoju strategije. Postoje brojni internet alati koji marketinškim stručnjacima omogućuju kvalitetnu analizu podataka i ovisno o tome razvoj strategije koja najbolje odgovara poslovanju vaše tvrtke.
Bolja korisnička podrška
Jedan od vitalnih aspekata digitalnog marketinga je korisnička podrška. Ona omogućuje izgradnju kvalitetnih odnosa s klijentima tako što će oni dobiti odgovore na pitanja i riješiti probleme s kojima se susreću u vezi s proizvodom ili uslugom. Na taj način oni postaju dugoročni klijenti odnosno redovni kupci.
Digitalni marketing pružit će vašem poslovanju priliku za uspostavljanje tih odnosa. Omogućuje da kupcima pokažete od čega se sastoji vaše poslovanje i kako im možete pomoći u njihovim potrebama.
Marketing PRO je marketinška agencija usmjerena na obrtnike i male tvrtke. Pružamo kompletnu uslugu marketinga, od dizajna vašeg logotipa, dizajna i tiska promidžbenih materijala, preko izrade i održavanja web stranica, sve do kreiranja sadržaja i internet oglašavanja.
Zatražite ponudu bez obveze.