Otkrijte 7 trikova kako pisati naslove članaka kao profesionalac
Glavni razlog za promišljeno pisanje naslova članaka i blog postova je privlačenje publike na vašu web stranicu. Ako ih vaši naslovi ne privuku, vaša publika vjerojatno neće posjetiti vašu web stranicu i nastaviti komunicirati s vašom tvrtkom.
Pitate se kako napisati privlačan naslov? Ovih 7 trikova koriste profesionalci kako bi privukli više čitatelja na sadržaj:
1. Koristite brojeve u naslovu
Korištenje brojeva izvrstan je način da pokažete koliko je vaš sadržaj koristan čitateljima. To je također odličan način da privučete njihovu pozornost i potaknete ih da kliknu.
Na primjer, pogledajte ova dva naslova:
“7 načina da dođete do bolje kondicije”
“Savjeti za bolju kondiciju“
Koji naslov biste Vi izabrali? U drugom naslovu navodi se da su tu savjeti za bolju kondiciju, ali kada čitatelji vide broj iz prvog naslova, odmah znaju da u članku ima određeni broj konkretnih koraka. Kada koristite brojeve u svojim naslovima, također je korisno da ih napišete kao brojeve umjesto da ih pišete riječima. Na taj način naslov će se više istaknuti rezultatima pretrage.
Također je dokazano da neparni brojevi bolje prolaze u odnosu na parne brojeve. Istraživanja su pokazala da neparni brojevi u naslovima proizvode dva puta više prometa u usporedbi s parnim brojevima.
2. Neka naslov bude jednostavan
Naslov uvijek treba biti jasan i jednostavan kako biste privukli više ljudi da pročitaju vaš članak i poboljšali SEO. Još jedna važna stvar je evergreen sadržaj, tj. onaj koji ostaje relevantan dulje od trendovskog sadržaja. Moglo bi se činiti da je korisnije ciljati trendovske teme, ali takav sadržaj protekom vremena postaje nerelevantan.
Recimo da imate naslov “5 načina da ukrasite vaš dom za Božić”. Zbog naslova sadržaj postaje zastario nakon završetka blagdanske sezone. Ovaj bi naslov mogao stvoriti popularan blagdanski promet na vašoj web stranici, ali nitko ne traži takve sadržaje u kolovozu.
3. U naslovima koristite zanimljive riječi
Korištenje zanimljivih riječi u naslovima još je jedan način da privučete pozornost čitatelja i stvorite osjećaj hitnosti. Ta hitnost može pomoći da čitatelji ne preskoče članak, jer stiču dojam da moraju odmah doći do informacija u vašem članku. Korištenje riječi poput “novo”, “pristupačno”, “ekskluzivno” ili “samo danas” može dati čitateljima osjećaj da im članak može koristiti, ali samo ako odmah kliknu i pročitaju ga.
Zanimljive riječi često najbolje funkcioniraju u kombinaciji s određenim vrstama naslova. Na primjer, ako koristite riječ “najpovoljnije” kao pitanje, možete napisati nešto poput: “Kupuje li vaša tvrtka najpovoljnije tinte za pisače?” Ovaj vam naslov pomaže uvjeriti čitatelje da bi njihova tvrtka mogla uštedjeti novac i stvara osjećaj hitnosti da saznaju više o tome.
4. Neka naslov bude točan
Važno je osigurati da vaš naslov točno odražava informacije u članku jer će to pomoći u stvaranju povjerenja publike. Ako u naslovu ne navedete o čemu se radi u vašem sadržaju, to može obeshrabriti ljude da kliknu na njega. Na primjer, recimo da pokušate privući svoju publiku naslovom kao: “Nikada nećete vjerovati kako ove tvrtke štede novac!” Takv naslov ne govori točno o čemu se radi u vašem članku. Čitatelji često neće htjeti kliknuti na takav naslov. Činit će se kao clickbait, naslov napisan isključivo za stvaranje klikova i prometa bez pružanja kvalitetnog sadržaja.
5. Provedite istraživanje ključnih riječi
Istraživanje ključnih riječi važno je jer vam može pomoći da učinkovitije ciljate svoju publiku. To može pomoći da vaši naslovi i sadržaj dopru do ljudi koji imaju najveću korist od njih. Također vam može pomoći da povećate organski promet vašeg sadržaja i poboljšate rangiranje u rezultatima pretrage. Sjajan način za ciljanje ključnih riječi u naslovu je pronalaženje određenih riječi ili izraza za koje je rangirano samo nekoliko marki ili tvrtki.
Jedan od načina da to učinite je da na Googleu potražite svoje potencijalne naslove unutar navodnika. Dodavanje navodnika vašoj pretrazi na Googleu prikazuje sadržaj u kojem se te ključne riječi pojavljuju točno onako kako su upisane. Na primjer, ako u Google upišete “5 savjeta za bolju koncentraciju”, pojavit će se samo rezultati koji sadrže tu frazu. Ako naslov daje malo ili nimalo rezultata, moglo bi biti korisno ciljati te ključne riječi jer postoji manja konkurencija za njih. Još jedan sjajan način za istraživanje ključnih riječi je korištenje alata za analizu sadržaja. Alati za analizu sadržaja mogu vam pomoći pronaći nedostatke u content marketingu kako biste vidjeli postoje li ključne riječi za koje trenutačno niste rangirani.
6. Testirajte svoje naslove
Nakon što budete spremni pisati privlačne naslove članaka, korisno je prvo ih isprobati. Uzmite papir i napišite nekoliko različitih naslova o temi koju obrađujete u članku. Dok ih pišete, dodajte brojeve, ciljajte različite ključne riječi i testirajte različite duljine. Zatim istražite svaku od ključnih riječi koje ste koristili. Pogledajte zbog kojih biste mogli imati najbolje rezultate. Razgovarajte s kolegama ili članovima obitelji i pitajte ih koji ih naslov najviše privlači da kliknu na članak.
7. Sadržaj mora pratiti naslov
To znači napisati izniman sadržaj koji ide uz naslov. Ako kvaliteta vašeg naslova odražava kvalitetu vaših članaka, veća je vjerojatnost da će ljudi vjerovati vašem brendu, kao i njegovim proizvodima i uslugama. Nemojte se usredotočiti samo na to da čitatelji kliknu, usredotočite se na to da ostanu. Istražite teme kojima se bavite i ponudite vrijedne informacije. To može poboljšati vaše rangiranje u rezultatima pretrage i generirati još više organskog prometa.
ZAKLJUČAK
Privlačni naslovi doprinose vrijednosti vašeg sadržaja. Oni informiraju publiku o sadržaju vašeg članka i relevantnim informacijama koje će dobiti ako nastave čitati članak. Kada vaši naslovi privuku više posjetitelja na vaš visokokvalitetni sadržaj, Google bilježi tu informaciju. To će vam pomoći da poboljšate rangiranje vaše web stranice i da vaš sadržaj vidi još više ljudi.
Ako trebate pomoć u pisanju SEO optimiziranog sadržaja, obratite nam se bez ustručavanja.