5 razloga zašto je email marketing najisplativiji oblik marketinga

email marketing

Jednostavno rečeno email marketing je promocija proizvoda i usluga putem emaila. Spada u izravni marketing zato što se komunikacija odvija jedan na jedan.

Bez obzira na veličinu tvrtke, način na koji ulažemo u marketing  vrlo je važan. To se posebno odnosi na male tvrtke koje imaju mali proračun i jedinstvene potrebe.

Nažalost, većina malih tvrtki nema dovoljno velik proračun za vođenje nekoliko istodobnih kampanja koje pokrivaju sve vrste marketinških kanala. Ključan je ROI, odnosno povrat ulaganja. Zato se tvrtke odlučuju na marketinške strategije koje su najisplativije.

Email marketing učinkovit je način da male tvrtke dopru do svojih kupaca i izgrade svoju reputaciju na tržištu.

Kako doći do mailova potencijalnih klijenata?

Kako biste mogli pokrenuti email marketing kampanju, važno je imati mail listu potencijalnih klijenata kojima ćemo poslati newsletter. Za izradu liste primatelja najčešće se koristi content marketing. Stvarajući kvalitetan i relevantan sadržaj posjetitelji dolaze na web stranicu. Implementacijom obrasca za prijavu na newsletter potiče ih se da ostave svoj mail kako bi primali koristan i njima zanimljiv sadržaj.

Često se koristi i sustav nagrađivanja, pa kod prijave potencijalni klijent dobiva određene pogodnosti. To mogu biti besplatne e-knjige, kuponi za popuste ili premium sadržaj kojem se ne može pristupiti bez prijave. Obrazac za prijavu na newsletter postavlja se na web stranicu ili društvene mreže. Može biti u obliku pop-upa, koji se aktivira nakon određenog vremena, skrolanja ili kod pokušaja izlaska s web stranice. Izgradnja liste kontakata je dugotrajan i kontinuiran postupak, ali se uvijek isplati.

Kako možete podići marketing vaše tvrtke na višu razinu?

Email marketing koriste neke od najvećih tvrtki na svjetskoj razini. Međutim, email marketing nije samo za velike robne marke s velikim proračunom.

Zapravo, email marketing  jedna je od najboljih marketinških strategija dostupna malim tvrtkama sa strogim proračunskim ograničenjima.

Evo glavnih prednosti email marketinga za male i srednje tvrtke:

1. Email marketing donosi rezultate uz minimalna ulaganja

Kod tradicionalnog marketinga, čak i ciljane kampanje koje uključuju dostavljanje letaka u poštanske sandučiće su skupe. Kad uzmete u obzir troškove dizajna, tiskanja i poštarine po jednom isporučenom letku, doći ćete do zaključka da je ovaj oblik marketinga nekoliko puta skuplji od digitalnog marketinga.

Email marketing omogućuje lako praćenje i na taj način možete mjeriti uspješnost kampanje. Možete brzo i jednostavno saznati kolika je stopa uspješnosti isporuke, stopa otvaranja emaila, stopa klika na poveznicu ili kolika je stopa konverzije.

2. Jedan je od najosobnijih oblika marketinške komunikacije

Vaši klijenti vole znati da mislite na njih. Žele biti upoznati s novitetima i događajima vezanim uz vaše poslovanje. Zašto ih ne biste obavijestili, ako to žele? Svakim trenutkom u kojem se ne fokusirate na svoje poslovanje gubite prihod ili gubite priliku za povezivanje s ljudima na osobnoj razini.

Očigledno je da je gotovo nemoguće kontaktirati sve svoje klijente putem telefona. Da ne spominjem da bi to bio vrlo dugotrajan zadatak.

Najnovije predstavljanje proizvoda, vaš sljedeći veliki događaj i sve novosti o vašem poslu, sjajne su teme za redovite newslettere. Ako klijent odluči primati obavijesti na ovaj način, ne biste se trebali sramiti poslati email i uspostaviti kontakt s njim.

3. Pomaže vam u razvoju prepoznatljive robne marke

Razmislite o nekim od najprepoznatljivijih marki na svijetu. Neki nazivi robnih marki postali su toliko poznati da su sinonim za industriju u kojoj djeluju.

Email marketing odličan je način za razvoj vašeg brenda jer vam daje izravnu vezu do email sandučića vaših potencijalnih klijenata. Redovita ažuriranja i objave daju vam izvrsnu priliku za stvaranje jedinstvenog stila za svoje pretplatnike.

Ne samo da je svaki email prilika za povezivanje s vašim pretplatnicima, već je i prilika da dodatno učvrstite identitet robne marke u njihovim mislima, odnosno svijest o brendu.

Kada koristite blog ili videozapise kao dio svoje email kampanje, dodajete vrijednost svakom emailu kojeg pošaljete.

Ovo ne samo da gradi vašu reputaciju stručnjaka, već gradi i ugled vaše poslovne komunikacije. Ljudi će biti zadovoljni što primaju email od vas jer će znati da im dostavljate kvalitetan sadržaj.

Ako već nudite stručni sadržaj putem web stranice ili YouTube kanala, razmislite o ponudi ekskluzivnog sadržaja samo za primatelje newslettera, kako biste potakli ljude da se pretplate.

Ako ljudi vole ono što radite, prijavit će se da vide više sadržaja. Najbolje od svega je što im se sadržaj isporučuje izravno.

4. Vrlo je učinkovit u odnosu utrošenog vremena i vašeg proračuna

Jedna od najvećih prednosti email marketinga za male tvrtke je učinkovito korištenje vremena i proračuna. Osmišljavanje profesionalne marketinške kampanje nije komplicirano niti dugotrajno. Slanje emaila velikom broju pretplatnika vrlo je isplativo. Dobivate izravan pristup pretincima emaila potencijalnih klijenata, bez plaćanja poštarine.

5. Doprinosi izgradnji kredibiliteta

Jedna od najvećih prepreka koju tvrtke moraju prevladati je izgradnja vjerodostojnosti. Zašto bi netko poslovao s vama kad vaše ime nije toliko prepoznatljivo i klijenti nemaju povjerenje da ćete posao obaviti kako treba.

Razlog zašto ljudi vjeruju velikim imenima uvelike se svodi na to da imaju dobar marketing. Brendovi koji se reklamiraju poznati su im pa imaju više povjerenja u njih.

Korištenjem email marketinga možete izgraditi kredibilitet tako što ćete ostati u kontaktu sa svojim klijentima i informirati ih o svom poslovanju. Što više saznaju o vašem poslu više će imati povjerenja u vas.

Marketing PRO može vam pomoći u izradi newslettera i kreiranju email kampanja. Imate li pitanje ili nedoumicu, obratite nam se bez ustručavanja.

VIŠE SLIČNIH ČLANAKA